Hi, ik ben Debby
Contentspecialist voor ondernemers in de travel & hospitality branche

MY PASSION DRIVES ME
Let no one stop you. Take control over your own succes
7 jaar geleden kwam ik erachter dat je je succes niet moet laten afhangen van een ander. Als je gepassioneerd en ambitieus bent, zoals ik en het niet gaat zoals je hoopt, kan het namelijk behoorlijk teleurstellend en stressvol zijn. Vervelend is dan, dat je er er op dat moment vrij weinig aan kunt doen.
Het voelt zoveel fijner als je zelf de controle hebt, zodat je onbelemmerd kan groeien en meer geld overhoudt op je bankrekening, dankzij je eigen harde werk en intelligentie. Dat gevoel gun ik jou ook!
Daarom geef ik met liefde mijn kennis aan je door en zorg ik dat jij gaat rocken op het gebied van contentmarketing. Zodat jou accommodatie of restaurant straks vol zit met gasten waar jij van droomt en die rechtstreeks bij jou hebben geboekt.
Waar ik heilig in geloof: succes creëer je met doorzettingsvermogen, kritisch te zijn naar jezelf en door te investeren. Benieuwd naar het hele verhaal? Okay, dan gaan we even allll the way back!
Dromen zijn bedrog, of toch niet?
Nog voordat ik toerisme en vrijetijdsmanagement ging studeren, wist ik al wat ik later wilde worden: inkoper. Mijn droom was om zoveel mogelijk naar het buitenland te gaan en daar scherpe deals te maken met de mooiste hotels waar ik gratis mocht verblijven. Klinkt als te mooi om waar te zijn, nietwaar? Toch leek het erop dat het ging lukken, toen ik na mijn studie bij Sunweb Group aan de slag ging.
Na een jaar trok ik de stoute schoenen aan en sprak ik het hoofd van de inkoopafdeling aan. Ik wilde in zijn team en wel zo snel mogelijk. 21 was ik toen, één van de jongste medewerkers van het bedrijf. Hij was onder de indruk van mijn lef en doortastendheid en stuurde me met een collega mee naar Rimini, om nieuwe accommodaties te scouten en contracten af te sluiten voor het volgende seizoen.
Sexappeal
Het ging mis: ik werd meteen in het diepe gegooid, de Italiaanse mannen waren nogal gecharmeerd van een jonge blonde vrouw en ik kreeg, tijdens mijn eerste onderhandeling, een totale error. Bij terugkomst op kantoor, werd de conclusie getrokken dat ik te veel sexappeal zou hebben. Mijn droom viel in duigen. Dat deed pijn! De inkoop voor Rimini mocht ik verder vanaf kantoor afhandelen, maar nooit zou ik mijn gedroomde carrière maken.


"Geef over aan wat er is, laat los wat er was en heb vertrouwen in wat komt"
Uitblinken in contentmarketing
Er werd gereorganiseerd: naast de inkooptaken die ik vanaf kantoor mocht doen, kreeg ik de opdracht om accommodaties zo aantrekkelijk mogelijk te presenteren. Bij inkoop zat ik niet echt op mijn plek, maar dit vond ik heerlijk om te doen. Ik was er zichtbaar goed in. Iedereen sprak over mijn creativiteit en de inspirerende teksten die ik erbij schreef om het te verkopen.
Ik legde contacten met Marketing Managers van internationale ketens en eigenaren van B&B’s en vakantiehuizen, om een realistisch beeld te schetsen. Een collega had net een coachingsopleiding afgerond en hield me een spiegel voor: “Deb, waar krijg je meer energie van: het inkopen van niet zo aantrekkelijke accommodaties óf zorgen dat deze op een zo goed mogelijke manier worden gepubliceerd, zodat ze klanten ze dolgraag willen boeken?” Het antwoord wist ik meteen: het laatste natuurlijk.
Met een mooi woord werd ik Vakantieredacteur en rolde ik de marketing in. Jarenlang maakte ik publicaties voor accommodaties en bestemmingen. Niet alleen voor Sunweb, ook voor andere bekende reismerken, waaronder Eliza was here, GOGO, Primavera en Husk. Misschien heb je er weleens mee samengewerkt of doe je het nog.
Dankzij mijn sterke copy skills, werd ik verantwoordelijk voor het blog en maakte ik verschillende content voor alle klanten van de Sunweb Group. Ik inspireerde klanten niet alleen, maar door te converteren en de nodige SEO-optimalisaties, kwamen er veel (online) bezoekers op af, die uiteindelijk hun vakantie bij ons boekten.
De impact van micro-influencers
In mijn vrije tijd blogde ik ook. Mijn website, My-TravelSecrets, had maandelijks duizenden bezoekers. Die inspireerde ik met unieke, high-end hotels en restaurants in binnen- en buitenland. Ik was geen Monica Geuze, maar wel een micro-influencer die impact maakte. Mensen volgden mijn tips op als ze op zoek waren naar een unieke plek om te eten of te overnachten. Ik maakte barter deals met o.a. hotel Franq in Antwerpen, Kruisherenhotel in Maastricht en sterrenrestaurant Daalder in Amsterdam.
In ruil voor een publicatie op mijn website, mocht ik er gratis eten of een nachtje of twee verblijven.


Awareness creëren bij nieuwe klanten
Zo kwam ik jarengeleden ook op het idee om met Sunweb een influencer campagne te doen en met succes. Met gezin op reis en Love te be Mama creërden we awareness voor FamFun, een nieuwe beleving binnen Sunweb voor gezinnen met kinderen. Helaas is Famfun inmiddels gestopt, maar het was een goede try-out voor de vele influencer samenwerkingen die volgden.
Mijn pad als ondernemer
Na 9 jaar Sunweb, was het hoogtijd voor een nieuw avontuur. Mijn groei werd geremd en wilde zelf de touwtjes in handen hebben. Ik werd zelfstandig ondernemer en focuste me op mijn twee grote liefdes: de reiswereld en de horeca. En toen gebeurde het: de deuren gingen wagenwijd open. Ik ontwikkelde me meer en meer, kreeg de beloning die ik verdiende en bovenal: waanzinnige klanten, waaronder Park Broekhuizen in Leersum, sterrenrestaurant Fine Fleur in Antwerpen, sterrenchef Jacob Jan Boerma***, Pegase (de luxury touroperator van België), Secret Escapes en Finca Elements van Madelon en Marc (regisseur van het bekende programma “Ik vertrek”).
Wat ik voor jou kan betekenen
Inmiddels run ik mijn bedrijf ruim 7 jaar en heb ik mijn dromen laten uitkomen. Weliswaar op een andere manier, maar dankzij de route die ik heb afgelegd kan ik jou, als ondernemer in de reis- of hospitality sector, zo goed mogelijk helpen om:
- Vol zelfvertrouwen de controle te pakken.
- Meer geld te verdienen door contentmarketing goed in te zetten.
- Je volop inspiratie te bieden en je kwaliteit te verhogen
- Consistentie en efficiëntie in te brengen, waardoor het geen hoofdpijndossier meer wordt.
- Duizenden bezoekers naar je website te trekken.
- Content te maken waar je (potentiële) gasten zo van smullen dat ze ze smachten naar de ervaring die jij ze te bieden hebt.
- Potentiële gasten rechtstreeks bij jou te laten boeken.

Mijn missie: ik leer jou om geen omzet te laten liggen!
Grote reisorganisaties en boekingsplatforms verdienen bergen met geld. Ze hebben een enorm bereik, er zijn flinke marketingbudgetten, ze groeien door te investeren en hebben specialisten in huis. Als kleinere ondernemer lijk jij geen kans te hebben in het online landschap en lijkt een samenwerking de beste en makkelijkste move. Het wringt alleen wel dat ze van je omzet snoepen, dat je flink moet concurreren met andere accommodaties of restaurants en dat jouw gasten soms toch onjuiste informatie krijgen voorgeschoteld en jij het ter plaatse mag oplossen.
Ik kan je 1 ding verklappen: met de juiste tools in handen krijg jij je klanten zelf binnen. Hoe? Door aan de slag te gaan met een gerichte strategie, waarbij je geen omzet meer laat liggen, geen nummertje bent tussen het enorme aanbod en zelf jouw lievelingsgasten binnenhaalt. Moeilijk, nee! I’m here to help!

Waarom je met mij wilt samenwerken?
Jij verdient een zaak vol met lievelingsgasten, die je moeiteloos weten te vinden.
Ik ben degene die jarenlang seven figure bedrijven in de reis- en hospitality branche heeft helpen groeien op het gebied van contentmarketing.
Ik leer je waardevolle marketinglessen waar je jarenlang profijt van hebt.
We gaan doelgericht te werk en kijken waar jouw kansen liggen.
Ik sta naast je aan de zijlijn. Niet voor of achter je, maar náást je. We doen het samen en jij leunt op mij.
Omdat er meer is in het leven dan werk. Iedereen heeft dromen, maar vrijwel altijd heb je hier geld voor nodig. Door hetgeen dat ik je leer, houd je meer geld om je dromen te verwezelijken.
Met ruim 11 jaar ervaring als Content Specialist weet ik precies aan welke knoppen jij moet draaien.
En dit ben ik ook
- Mama van een prachtige, temperamentvolle dochter van 3 (ondernemer in de dop).
- 11 jaar Content Specialist voor seven figure bedrijven in de reis- en hospitality sector en sinds kort ook voor kleine(re) ondernemers. Ofwel, hands-on restaurant & accommodatie-eigenaren die zelf de touwtjes in handen willen hebben.
- Ik ben een typische steenbok: trouw, doelgericht, eerlijk, optimistisch, empathisch, ambitieus en een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
- Door sommige van deze eigenschappen heb ik door de jaren heen altijd keihard aan de marketing van mijn klanten gewerkt en nooit aan de mijne.
- Voor elke stap in mijn carrière heb ik hard moeten werken en nee’s moeten negeren.
- Waar ik heilig in geloof: succes creëer je met doorzettingsvermogen, kritisch te zijn naar jezelf en door te investeren. Niet door stil te staan of je door iemand te laten belemmeren.
- Mijn eerste bedrijf was “My-TravelSecrets”. Een blog waarmee ik maandelijks duizenden mensen inspireerde met unieke accommodaties en restaurants all over the world.
- My-TravelSecrets stopte nadat ik naar Kaapstad verhuisde en volle bak aan het werk ging voor verschillende sterrenrestaurants, reisplatforms, beroemde chefs en BN’ers met een passie voor koken. Ik kon het niet meer bijhouden.
- In Zuid-Afrika woonde ik 3 jaar i.v.m. het werk van mijn partner. Inmiddels zijn we alweer 2 jaar in Indonesië. Gedeeltelijk dan. Omdat we een huis in Nederland hebben, ben ik de helft van het jaar in de randstad te vinden.
- Naast reizen heb ik een enorme liefde voor fine dining. Die gaat zover dat ik zelfs emotioneel kan worden van een perfect gerecht.
- Ik ben ooit ghostwriter geweest voor een kookboek van een BN’er.
- Ondanks dat mijn werk duizenden, al dan niet honderdduizenden reserveringen oplevert en heeft opgeleverd, kan ik nog weleens onzeker zijn. Faalangst vanaf jongs af aan. Lastig? Soms, maar laat ik me erdoor tegenhouden? Echt niet!
- In de natuur kom ik tot rust. Om op te laden wandel, zwem en hike ik graag.
- Ik geniet intens van een kleurrijke zonsondergangen, jazz muziek en onbekende mensen die je een brede glimlach toewerpen of vriendelijk goedemorgen wensen.